fredag 2 maj 2014

Ny månad, nya möjligheter

Hej på er! Vet att det är några som undrat var jag har tagit vägen. Jag tog väl något utav en konstpaus, kände inte riktigt för att blogga så ofta som jag borde, så då gjorde jag det enda rätta och tog en lite paus. Själen måste få vila ibland! Om jag orkar och hinner så blir det väl något utav en blogg-bomb framöver (ni vet sånna där gånger när jag slänger in 7 inlägg på en och samma gång).

Idag har jag pluggat lite, har ju inga klämdagar som student. Dessutom har jag varit ledig alldeles för mycket på senaste, både påsken och valborg har tagit upp min tid. Tiden fullkomligt springer iväg och nu är det mindre än 3 veckor tills uppsatsen ska in!!! Hur ska detta gå? 2014-05-02 17.13.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...