söndag 13 april 2014

Älskade sockerlåda

Imorse mådde jag oförskämt bra, dessutom var jag sugen på en loppisrunda. Efter lite tjat lyckades jag släpa med mig Erik, först till Max för att hälsa på mina fina vänner, sen till Fyrispark på ett fyndvarv. Tänka sig så mycket grejer det fanns, men bara två saker fick följa med hem, ett armband för en femma och en urfin sockerlåda!!! Jag har länge tjatat om att jag vill köpa en äkta svenska sockerfabrikenlåda, men någon här hemma har inte hållit med om att vi behöver en. Behöva och behöva, de är ju så fiiiiina!! Nu är den VÅR!! Har googlat runt för idéer, får se vad jag hittar på.
2014-04-13 14.41.13
Sätta hjul på den… Bild från helena.daysweekends.com

Ha tidningar i den…
 
Plantera i den…

Eller ställa den på snedden med något fint uppå…
(som fina Beatas.se & Sarasvisa.blogspot.com)

Vad tycker ni är finast?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...