torsdag 3 oktober 2013

Fuck cancer

Strax efter 01 slökollade jag fb en sista gång innan jag skulle sova... När jag scrollade igenom "nyheterna", slogs jag av ett inlägg från en bekant i USA. Min danslärare som under några år har kämpat mot cancer, har nu dansat vidare upp i himlen. Tårarna kom direkt och vägrade ge med sig. Jag blev bokstavligt talat, tagen på sängen. Det känns så overkligt och nåt så JÄVULSKT orättvist!! Hon var en riktig kämpe, en helt fantastisk person! Så fin, inifrån och ut! Alla som dansat för henne genom åren vittnar på fb om hur positiv, engagerad, stark, peppande, jordnära och varm hon var, alla i hennes närhet älskade och såg upp till henne. Jag är så tacksam för att jag under mitt år i USA fick dansa för Shannon och vara en del av Turning Pointe familjen!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...