måndag 1 oktober 2012

London, here we come!

VILKEN DAG!!
Idag kan man lugnt säga att jag har varit produktiv. Jag var uppe med tuppen och har sedan dess hunnit att:
* Skriva klart och skicka in min inlämningsuppgift i personalledning
* Köpa ett par träningsskor av en tjej som knappt hade använt dem
* Sälja ett tyg till en tjej och en tröja till en annan
* Skaffa lånekort på biblioteket och äntligen låna hem "Köp inte den här boken"
* Köpa "åksjukearmband" inför min flygresa
* Ringa en massa viktiga samtal
* Ha en 20 minuter lång diskussion med en fantastisk fotograf, inne på Fuji
* Gå runt till olika mäklare för att kolla arvoden
* Boka tvättid
* Skicka in ESTA formulär inför USA resan
* Laga mat och ha Eriks pappa på fikabesök
* Storhandla
* och sist men inte minst... Jag och Amelie har bokat en resa till härliga LONDON!!! 
(Dessutom fick vi resan till ett bra pris, jag hade 10% rabatt. Tack hotels.com nyhetsbrev!) 

Man blir ju trött bara av att läsa om det! =)
Jag är sjukt nöjd, känns så bra att ha hunnit göra så mycket på en och samma dag. Nu blir det till att sova, känns som att jag kommer slockna så fort huvudet nuddar kudden. Vore skönt!! Natti Natti!

1 kommentar:

  1. du verkar ha ett riktigt bra flyt du med! Önskar jag kunde få så mycket gjort på en dag, för mig skulle det ha tagit en vecka :P

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...